Oscars grind
Charakteristika:
Jedná se o poměrně nový systém, který se proslavil v období nástupu prvních
počítačů. V roce 1965 byl systém podroben testu simulace 280000 tahů rulety
na počítači IBM 790. Systém zkoušku s úspěchem vydržel. Dodejme však,
že předpokladem byly velké finanční rezervy a „železné nervy“ počítače.
Princip systému:
Budeš sázet na barvy.
Vsadíš 1 dolar, pokud vyhraješ, série je u konce a začínáš znova
Když prohraješ, příště vsadíš přesně tolik, kolik jsi právě prohrál.
Jakmile vyhraješ, příští sázka bude o jeden dolar vyšší.
Takto budeš postupovat do té doby, dokud nebudeš 1 dolar v plusu.
Důležitý bod nastává, když řekněme končí prohraná série,
začínáš se dostávat zpátky do plusu, sázíš pouze tolik, abys
získal za celou sekvenci 1 dolar. Není třeba riskovat!
(viz dále 7. a 8. tah vzorové ukázky).
Poté série končí ziskem a začínáš znova.
Vzorová ukázka:
1. Vsadíš 1 dolar a prohraješ -1
2. Vsadíš 1 dolar a vyhraješ 0
3. Vsadíš 1 dolar a prohraješ -1
4. Vsadíš 1 dolar a prohraješ -2
5. Vsadíš 1 dolar a prohraješ -3
6. Vsadíš 1 dolar a vyhraješ -2
7. Vsadíš 2 dolary a vyhraješ 0
8. Vsadíš 1 dolar a prohraješ -1
9. Vsadíš 1 dolar a vyhraješ 0
10. Vsadíš 1 dolar a vyhraješ +1
Možná se zdá divné, že po vyhraném 7.tahu se nezvýšila
sázka opět o 1 dolar. Je to proto, že se hráč již dostal na nulu
a systém zbytečně neriskuje vynaložené prostředky.